10187
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1 (dodr. 8) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004 - 202, [1] s. ; 20 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym.
Availability:
GBP Lipinki
There are copies available to loan: sygn. 3 KP (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again